Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156SW vs Lancia Lybra SW

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Толкова комплексарска тема не се беше пръквала скоро. Щом привлича хора, които не пишат изобщо по тия раздели. Дано да я преместят в Общи, че пак стана помия по Алфа Ромео и Фиат, и нови вс стари алфисти. Намесиха се някакви 159, 33, 75? Всеки се има за ебаси последната инстанция и чуждото мнение е най-скапаното. Спирам, че ми идва да псувам...
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
      Наплюхте 156 цата мани само да ви кажа не в българия естествено но 156 ТС с по 700 коня незнам дали Либрите подлежат на такива тунинги и какво не и е спортното че слагат 3.7 аутоделта двигател ли че не върви ли коя кола в наши от Ланчата е спортна Ипсолон тезиз делта най новите либра ..... 2 модела делта интеграле и стратус ..... за Сто и кусур години ..... Карайте си 159 и 33 ки аз си карам 156 ца пенчо 145 иван1о 147 ца .... ама да си храниме наща марка него разбирам ....
      Бая странни неща си написъл, че и несвързани, ма аз в България по-силно италианска кола на 400 м. не знам, освен именно Ланча. Нищо, че е на "100 и кусур години".
      Гадното за теб, ще е, чи именно тия въпросни Ланчи ще струват пари, а 156-ци като твоята, през това време ще ходят на скрап.
      За друго става въпрос в темата и никой не плюе 156, а казва истината за нея, но понякога истината боли.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #93
        Както вече се помена единствения избор да вземеш 156-ца е само за това, че дизайна на Либрата не ти харесва.
        Това е.
        Друго няма.
        Ако някой пита за избор между двата автомобила, то реално е харесал (или поне преглътнал) дизайна на Либрата. Щом дизайна се приема, то няма друго за какво да се хванеш, за да избереш 156-цата.
        Елементарно е.
        А и виждам, че в този форум преобладават мненията за Либра.
        Ако тази тема се пусне в Либра форума, то сигурно няма да има нито един, който ще избере 156-ца, или може да се намери 1-2-ма заблудени, но това е. Просто няма избор в тази тема, има решение.

        А Алфата, че имала спортен дух, то този дух присъства единствено в емблемата. Друго няма. Просто като видиш дизайна на шасито, окачването и ти става ясно колко е пригодена за "спорт".
        Last edited by BO; d.m.y г., 23:38.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Наистина е иновация, наистина е първият по рода си мотор, но си е иновация на ФИАТ. Това, че Фиат са решили да го монтират на Алфа 156, не значи, че този мотор е разработен от Алфа. Реално мотора си е на Фиат, като за база е ползван мотора от да кажем Фиат Брава/Браво/Мареа TD100
          Пък за да четат нещо и феновете на Алфа Ромео, то от Фиат са извадили информацията, че Алфа Ромео са разработили нов двигател. Къде е сложен първият мотор не е от значение, при условие, че всичко е под шапката на Фиат. А това няма нищо общо със спора между Алфа 156 и Ланча Либра, при условие, че въпросният мотор е монтиран и в 2-те коли
          Така е светът е глобален и времето в което живеем.....
          Ко да е прай такъв е живота и политиката на големите фирми....... и ние няма как да го променим.....

          Едно време е имало рицари и те са влизали първи в боя....
          А сега някой си седи в някоя стая и натиска копчето...... и хоп заличава цял град.....


          Ние ко сме виновни, че се продават МЕНТЕТА.......
          Бедна държава сме си........

          После били чупливи колите......

          Еееее ми за тва е форума!!!

          Всеки споделя то кво е доволен и от кво не......
          И така помага на другия!!!

          Аз съм доволен!!!

          И с удоволствие помагам с каквото и на който мога.....

          ---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Както вече се помена единствения избор да вземеш 156-ца е само за това, че дизайна на Либрата не ти харесва.
          Това е.
          Друго няма.
          Ако някой пита за избор между двата автомобила, то реално е харесал (или поне преглътнал) дизайна на Либрата. Щом дизайна се приема, то няма друго за какво да се хванеш, за да избереш 156-цата.
          Елементарно е.
          А и виждам, че в този форум преобладават мненията за Либра.
          Ако тази тема се пусне в Либра форума, то сигурно няма да има нито един, който ще избере 156-ца, или може да се намери 1-2-ма заблудени, но това е. Просто няма избор в тази тема, има решение.

          А Алфата, че имала спортен дух, то този дух присъства единствено в емблемата. Друго няма. Просто като видиш дизайна на шасито, окачването и ти става ясно колко е пригодена за "спорт".
          Тва всичкото заради един носач....... или ще се обосновеш нещо!!!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Бая странни неща си написъл, че и несвързани, ма аз в България по-силно италианска кола на 400 м. не знам, освен именно Ланча. Нищо, че е на "100 и кусур години".
            Гадното за теб, ще е, чи именно тия въпросни Ланчи ще струват пари, а 156-ци като твоята, през това време ще ходят на скрап.
            За друго става въпрос в темата и никой не плюе 156, а казва истината за нея, но понякога истината боли.
            Не спора с тебе щото се пак си майстор но за скрап не ме пращай прати некоя Призма или либра за скрап щото нада ли сле 100 години ще са повече от 33 от 156 и тн .... И пак не може да ме обедите че ланчата е по добра от алфата .... па кво искате пишете ....
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Както вече се помена единствения избор да вземеш 156-ца е само за това, че дизайна на Либрата не ти харесва.
              Това е.
              Друго няма.
              Ако някой пита за избор между двата автомобила, то реално е харесал (или поне преглътнал) дизайна на Либрата. Щом дизайна се приема, то няма друго за какво да се хванеш, за да избереш 156-цата.
              Елементарно е.
              А и виждам, че в този форум преобладават мненията за Либра.
              Ако тази тема се пусне в Либра форума, то сигурно няма да има нито един, който ще избере 156-ца, или може да се намери 1-2-ма заблудени, но това е. Просто няма избор в тази тема, има решение.

              А Алфата, че имала спортен дух, то този дух присъства единствено в емблемата. Друго няма. Просто като видиш дизайна на шасито, окачването и ти става ясно колко е пригодена за "спорт".
              Личи, че ги разбираш нещата. Но все пак ако ти остане време, разгледай двете страници, който ще дам като линкове. И ако успееш да намериш в страницата на уродоподобното превозно средство раздели Awards&Motorsport ще те поздравя.
              Alfa Romeo 156
              Lancia Lybra
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #97
                Имам Алфа 147 и Фиат с типово окачване. На Алфата предница съм правил основно (горни и долни носачи) за 4 години - 3 пъти. Фиата е кола на 17 години и е все още със заводските си носачи и амортисьори и са здрави. По окачването няма троп, няма лоп.

                Обслужването на Лампреди мотора е направо за жълти стотинки сравнено с това на 2.0 твинспарк (5 пъти по-евтино). Да не говорим за цената на свещи, кабели, бобини, дебитомер НЯМА..

                Относно пътното поведение... Моята 147 смея да твърдя, че е с доста добре подготвено окачване за по-екстремно каране - кони спорт амортисьори, спортни стабилизиращи щанги (по-дебели), спортни пружини, разпънка на бомбетата, полиуретанови тампони...

                Без да преувеличавам, но Фиата, който е само със спортни пружини Айбах и всичко друго фабрично и на 17 години, стои не по-зле в завои от Алфата. За това пък купенцето друса поне 3 пъти повече от нея, а тя определено не е от най-меко возещите

                "Типовото" окачване за мен дава някак си по-спортно, по-картинг усещане на колата, по-здраво е и по-евтино за разлика от по-новото на 156/147/ГТ, което пък е по-комфортно.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #98
                  Един ден да не влизам във форума и сте обърнали темата на хранилка. Стига толкова! Тук не е общи приказки!
                  Кой чел - чел. Кой разбрал - разбрал. И още двайсе страници да имаше, няма какво повече да се каже.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment

                  Working...
                  X